Wyślij do naprawy

Mieszkasz poza Białymstokiem, ale chciałbyś naprawić u nas swój sprzęt? A może przeprowadziłeś się i nie chcesz zmieniać sprawdzonego serwisu? Posiadamy duże możliwości, atrakcyjną ofertę serwisową i profesjonalny zespół, dlatego nie ograniczamy naszej działalności tylko do terenu Białegostoku. Dzięki opcji specjalnej, taniej kurierskiej wysyłki uszkodzonego sprzętu możesz skorzystać z pomocy 3GIGA – bez względu na miejsce.

Jeśli masz problem ze swoim komputerem stacjonarnym, laptopem lub drukarką, możesz łatwo i szybko przesłać je do naszego serwisu komputerowego. Nasz technik zdiagnozuje usterkę i poinformuje Cię o kosztach jej usunięcia. Jeśli zaakceptujesz warunki wyceny, natychmiast przystąpimy do naprawy.

Zadbaj o czas i zminimalizuj koszty– wyślij sprzęt do 3 Giga

Szanujemy Twój czas, dlatego by wysłać nam sprzęt do naprawy, nie musisz nawet wychodzić z domu. Wystarczy, że podasz swój adres, a nasz kurier odbierze przesyłkę w dogodnych dla Ciebie godzinach.
Koszt usługi kurierskiej to 0 zł dla paczki o wadze do 30 kg. Jeżeli paczka jest cięższa i nie da jej się rozdzielić na dwa osobne pakunki, prosimy o kontakt telefoniczny.

Prosimy o niewysyłanie samodzielnie przesyłki przekraczającej podaną wagę, gdyż spedytor może naliczyć wtedy dodatkowe koszty.

Wyślij do naprawy – my zrobimy za Ciebie resztę

Dzięki naszej usłudze nie musisz już przeglądać setek stron internetowych w poszukiwaniu punktu naprawy. Zamiast wypróbowywać w ciemno losowe serwisy komputerowe, wyślij sprzęt do nas. To w pełni bezpieczny i sprawdzony przez nas sposób na naprawę, który cieszy się wśród naszych Klientów dużym powodzeniem. Obowiązują takie same zasady, jak w przypadku wizyty w serwisie – z tym wyjątkiem, że nie musisz fatygować się osobiście.
Przy stałej współpracy proponujemy również specjalne rabaty oraz atrakcyjne usługi dla firm.

Procedura zgłoszeniowa

Aby móc skorzystać z usługi, należy zapoznać się z regulaminem i zgłosić naprawę poprzez link ZGŁOŚ NAPRAWĘ

W zgłoszeniu prosimy o podanie:

  • swoich danych oraz adresu do wysyłki sprzętu po naprawie,
  • numeru telefonu, abyśmy mogli potwierdzić realizację usługi,
  • dokładnego modelu sprzętu,
  • szczegółowego opisu usterki,
  • danych do wystawienia faktury – jeżeli będzie potrzebna,
  • godzin, w których kurier może zgłosić się po przesyłkę – jeśli otrzymamy Twoje zgłoszenie do godziny 12:00, kurier będzie u Ciebie już kolejnego dnia roboczego; zgłoszenia otrzymane przez nas w weekend będą realizowane przez nas we wtorek.

W razie niepojawienia się kuriera w umówionym terminie, prosimy o kontakt pod nr 600 763 600.
Przed wysłaniem sprzętu prosimy o zapoznanie się z cennikiem usług.