3GIGA S.C. P.Kamiński, M.Urbiel
ul. K.S. Wyszyńskiego 2/1 lok 12
15-888 Białystok

tel. +48 85 746 16 45
kom. +48 600 763 600
e-mail: sklep@3giga.pl
Komputery Białystok, Naprawa komputerów Białystok, serwis laptopów Białystok

Godziny otwarcia:
Pon-Pt: 9-17
Sob: nieczynne

Kontakt : Allegro
allegro: aukcje@3giga.pl

Przedstawiciel Handlowy:
Piotr Wałuszko: 663 201 061

 

Bezpłatna diagnoza – szczegóły

Kiedy diagnoza jest bezpłatna?:

  1. W przypadku kiedy serwis znajdzie usterkę i wyceni naprawę a klient nie zrezygnuję z naprawy. Płaci wówczas tylko cenę naprawy , bez ceny diagnozy.
  2. W przypadku kiedy serwis nie znajdzie usterki, a zdarza się to sporadycznie.

Kiedy diagnoza jest płatna?:

  1. W przypadku kiedy serwis znajdzie usterkę, wyceni naprawę a klient nie wyrazi zgody na naprawę.

Jakie urządzenia podlegają bezpłatnej diagnozie?:

  1. laptopy
  2. drukarki laserowe
  3. drukarki atramentowe
  4. monitory

Dlaczego komputer stacjonarny nie podlega darmowej diagnozie?

Na dzień dzisiejszy naprawa komputera stacjonarnego skupia się na znalezieniu modułu (podzespołu) który powoduje problem, poprzez podmianę danego podzespołu. Ceny podzespołów są na tyle korzystne, że naprawa tych podzespołów mogłaby przewyższyć cenę nowego produktu. Dlatego też diagnoza jest tu kluczowym punktem naprawy i zabiera najwięcej czasu serwisowego.

Dodatkowe wyjaśnienia:

Skupiamy się przede wszystkim na złożonych naprawach płyt głównych aby zapewnić klientowi jak najlepszą cenę, w przeciwieństwie do autoryzowanych serwisów, gdzie naprawy kończą się wymianą kosztownych modułów . Kiedy w grę wchodzi wymiana modułu diagnozę można postawić błyskawicznie biorąc cenę z cennika i dorzucając cenę usługi. O wiele trudniej jest podczas naprawy płyty głównej, której konstrukcja jest bardzo skomplikowana, elementy umieszczone są na wielowarstwowym laminacie. W takim przypadku nieraz na diagnozę  poświęcamy kilka godzin. Zdarza się również, że usterka jest złożona i dopiero usunięcie jednej, umożliwia dalszą diagnozę problemu. W takich przypadkach ostateczną cenę naprawy możemy poznać dopiero po kilku godzinach pracy serwisanta. Dlatego też w takim przypadku kiedy diagnoza jest czasochłonna, a klient rezygnuje z naprawy serwis zawsze pobiera kwotę za znalezienie usterki.